sunnuntai 8. kesäkuuta 2014

Juhla(överi)kynnet

Kesäloma alkoi hyvän ystäväni ylioppilasjuhlissa. Päällä mulla oli yksinkertainen musta mekko, joten ajattelin että kynnet voisivat olla vähän näyttävämmät.


Vaaleanpunainen lakka on OPIn Pink-ing of You. Leimaukset tein tällä kertaa vain keskisormen kynsiin, kuvio löytyy Konadin laatasta m62. Käytin koristeluun myös erikokoisia strasseja ja nimettömään tein tuollaisen strassimeren. :D Joidenkin mielestä nämä kynnet ovat varmaan överit, mutta itse kyllä tykkäsin paljon. Kiva välillä tehdä jotain supertyttömäistä!


Käytetyt: Mavala - Super Base, OPI - Pink-ing of You, Konad Special Nail Polish - White, Rimmel London - Finsihing Touch Ultra Shine topcoat, strasseja, kuvio m62 laatasta

11 kommenttia:

  1. Nämä on just ihanat kynnet :) Voisin itsellekin jopa kuvitella tämmöiset vaikken mikään kovin tyttömäinen olekaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Heidi :) mäkään en ole luonteeltani kovin tyttömäinen, mutta jotenkin tosi kivaa ja hauskaa tehdä kynsille tällaisia juttuja :)

      Poista
  2. Wau, niin ihanat ja tyttömäiset! :)
    Pink-ing of you on mun yks lemppari vaaleanpunainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. :) Pink-ing of you ei ensimmäisellä kerralla vakuuttanut mua lirumaisen koostumuksen vuoksi. Onneksi kuitenkin annoin sille toisen mahdollisuuden, nyt ajan myötä lakka on paksuuntunut ja se on niiin ihana, ehdottomasti mun lemppari myös :)

      Poista
  3. Ei mun mielestä yhtään liian överit. Kauniit.

    VastaaPoista