sunnuntai 4. elokuuta 2013

Eka postaus!

Hui, nyt sitten mäkin uskalsin perustaa oman (kynsi)blogin. Kuten nimestä voi jo päätellä, blogin sisältö painottuu kynsiin ja kaikkeen niihin liittyvään. Tulen julkaisemaan täällä juttuja omiin luonnonkynsiini tehdyistä manikyyreista. Koska olen aloittelija, kaikki on mulle uutta ja tietysti pieniltä epäonnistumisilta ei voida välttyä. ;) Odotan innolla sitä, että pääsen julkaisemaan täällä kuvia kynsistäni - toivottavasti saan myös palautetta. Tykkään kokeilla kaikkea uutta ja jännää, ja haluan myös kirjoitella kokeiluistani täällä.

Mutta kuka mä oon? Mä olen Katriina, tuttujen kesken Kata. Mä aloitan lukion 2. vuoden tässä syksyllä. Koulunkäynnin ohella harrastan piirtämistä ja hengailen kavereiden kanssa. Kuitenkin viime talvena sain pahan kynsilakkakärpäsen pureman, ja sen jälkeen lakkoja on kerääntynyt mukavasti, nyt heitä majailee laatikossani arviolta 90 kappaletta. Käytän sekä halpoja että vähän kalliimpiakin kynsilakkamerkkejä. Saan inspiraationi kynsiin muista blogeista, luonnosta ja omasta päästä.

Toivottavasti viihdyt blogissani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti