maanantai 5. elokuuta 2013

Kesän paras ranskis

Ihan näin ensimmäikseksi haluan sanoo kuinka kiva yllätys oli huomata, että olen saanut muutaman lukijan, jee! :D Eli kiitos teille jotka olette liittyneet lukijaksi :3

Mutta sitten itse pääasiaan. Oon harjoitellu paljon ranskalaisen manikyyrin tekemistä tänä kesänä. En juuri koskaan tee sitä perinteistä valkoista kärkeä, lähinnä siksi ettei mulla ole täydellistä valkoista lakkaa. Ihme kyllä oon ihastunut pinkkiin suunnattomasti, vaikka ennen inhosin kyseistä väriä. Ihmeellien harrastus tämä kun alkaa inhokkiväritkin miellyttämään. :P


Tekeminen oli kyllä yhtä tuskaa tällaisella helteellä. Ei olis totta puhuen tehnyt yhtään mieli ruveta leimailemaan, koska se ei oo mun vahvinta osa-aluetta, ja ylimääräiset hikipisarat eivät olleet kovin kutkuttava ajatus. En tiedä mikä muhun meni, mutta tällä kertaa leimaukset onnistu heti ekalla yrittämällä. Vielä vähän blingiä koristeeksi ja ta-da, kesäinen ranskis on valmis!


Käytetyt lakat ja tarvikkeet:
Maybelline Colorama - 70 Ballerina 
Flormar N008 (pinkki lakka)
Leimauksissa Konadin valkoinen erikoislakka, kuvio laatasta m53
+ 2mm strasseja ja niiden kiinnittämiseen kynsiliimaa 

Psst, yläreunaan on nyt ilmestynyt sivu, minne olen listannut kaikki kynsilakkani ;)

10 kommenttia:

  1. Nätit kynnet, ihana pinkki! :)

    VastaaPoista
  2. Kaunis ranskis! Nuo leimaukset näyttää tosi hyvältä tuossa rajalla, mä en varmaan sais niitä kohdistettua noin hyvin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh, kiitos! Tollasten pienten kuvioiden kohdistaminen on helpompaa pienellä stamperilla, pitäs varmaan ostaa sellainen niin onnistuis vielä pienempien kuvioiden leimaaminen :D

      Poista
  3. Mäkään en ennen kynsiharrastusta voinut sietää pinkkiä tai vaalenapunaista - nykyään se on luottoväri kynsillä. En tosin siedä sitä vieläkään missään muualla :D

    P.S. Ihan sellanen ystävällismielinen pikku palaute vielä, mun henkilökohtaista kommentointi-intoa lamaannuttaa tuo blogeissa käytettävä "varmista ettet ole robotti"- merkkivarmennus mikälie onkaan nimeltään. En voi tietenkään pyytää sua ottamaan sitä pois, sunhan blogi tämä on, mutta se on superärsyttävä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullekin noista on tullu luottovärejä, sopivat kynsille millon vaan vuodenajasta riippumatta :) ja sama juttu, en vois kuvitellakaan esim. käyttäväni vaaleanpunaisia vaatteita :D

      Ja oot ihan oikeessa, en oo tajunnu katsoa, että toi varmennus on päällä. Nyt se on kuitenkin poistettu käytöstä, kiitos palautteesta :)

      Poista